Need43d V-Ray Rendering

Exterior & Interior Rendering Gallery

::This blog is for whom interested in Exterior and Interior rendering. You are welcome to share any comment or ur art work for our community and if you want to submit ur work, plz email to me at ::wallber02@yahoo.com::
2:52 PM

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Posted by wallber


Salam kepada sume blogger, di kesempatan nih sy nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada korang sume... Terima kasih atas segala sokongan korang selama nih.. Di kesempatan ini juga sy nak minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki sekiranya ada salah silap. Kepada kengkawan yg balik kampung - berhati-hati di jalanraya.
Ps - rase jauh giler nak drive sorang2 balik perlis nih.... huhuhu

5 comments:

iwan said...

bro ..hang org perlis ka?
bila nk balik?

wallber said...

ya la... aku asal sana.. aku balik ari jumaat mlm

kertaskosong said...

selamat ari raya bro...mantap work ko nie... :)

iwan said...

sama la kita.. aku pon org perlis..
nanti aku drive sorg2 jugak balik sana..
cuma aku tak confirm lgi nak gerak time mana..' kalau kena jam dan masanya kita boleh konvoi skali..

Kisah Sewaktu Mogok said...

selamat hari RAya Aidil Fitri Maaf Zahir dan batin~ NICE WORK BRO!!

Post a Comment